challenge

Godmorgon på er (ifall man kan säga så med tanke på klockan?)

Jag har blivit utmanad utav Liene om höstens mode.

1. Spets - Åh, det gillar jag. Speciellt monki tröjan alla har, me like!
2. Höga stövlar Det letar haf efter för fullt, och jag tycker det är snyggt, kvinligt, varmt!
3. Vadlånga kjolar - Jag har aldrig direkt gillat vadlånga, kan vara snygga på vissa fast folk med korta ben kan det se kannske lite hootchie så se upp för det!
4. Baggy jeans - Oavsett trend eller inte, men det här är nog något som inte dör ut för det är så über skönt. Det tycker jag att man ska använda istället för alla dom här slitna mjukisbyxorna som folk går till skolan med.
5. Det dressade modet - Det är jag fullkomligt kär i. Tyckte att det var dags med att få "klä upp sig" fast på ett mer stilfullt sett, det gillar jag. och det hoppas jag att det stannar ett bra tag till!
6. Kilklackar - Skönt, väldigt skönt är det. Får folk som mig som kan knappt gå i klackar så är kilklacken ett tips, för det är så stabilt och skönt. Mina forever21 skor med 10-12 cm klack har ju kilklack. men dom var ju jobbiga att gå i, fast man var ju ovan då! haha
7. Capen - Jag vet inte riktigt om det här, känns lite "superman" imitation med att ha "cape". Känns som att det är ett annat sätt att ha bolero. Vet inte riktigt om det är något jag kommer att ha, känner verkligen inte att jag är direkt på det modet.
8. Leopardmönstrat - Jag vet inte, det känns på något sett ganska pasé för att det var bara något år sen, alla skulle ha det på precis allting, var det inte kläderna så var det underkläderna. Men saken med leopardmönstrat är att man ska inte ha för mycket, för annars blir det so ugly.
9. Kappor i glada färger - Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar färger, starka och glada färger. Det enda jag säger till det är att nosha är en lycklig människa till hösten för jag är så glad att det äntligen ska bli trend så jag inte går runt själv som en clown. Mera färg!
10. Rutigt - det är fint, men inte när det är för mycket. Känns då som om man är i något sorts schack-spel, så inte så mycket rutigt för min del.
11. Väst - stilfullt me like! Något roligt med västen är att man kan piffa upp en helt vanlig tee så himla enkelt!
12. Hatt o andra huvudbonader - Jag blogga om det här för inte så länge sen, och jag älskar allt man kan ha på huvudet. Känns som en riktigt rolig acccessoar. Så något jag ska försöka skaffa mig mycket utav. Mössor, basker och hatten är något som ska stanna på mitt huvud tills vår 09!

Superman imitation, schack-spel, och Julia roberts i sina hootchie mama skor!

Jag känner att jag vill utmana Jessica, Nattow söta hanna (som är bortrest för tilffälligt.)
Ni som vill bli utmanade, känn er utmanade! haha.
Håller ni med mig om det jag tyckte om höstens mode?
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Rebecca

svar: tack så mkt ! :) vad menar du med vad jag ska göra? hihi, puss

2008-09-20 @ 15:37:45
URL: http://rebecanerman.blogg.se/
Postat av: beccs

tro det eller ej men för en gångs skull har beccsan börjat gilla leopardmönstrat - sådär något år senare än alla andra. Love it när det kommer till tights/strumpbyxor!

2008-09-20 @ 17:37:18
Postat av: Paulina.

hihi taaack! :)

2008-09-20 @ 19:17:09
URL: http://panash.blogg.se/
Postat av: Liene

KUl att läsa andras åsikter om modet:)

2008-09-20 @ 19:48:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0