plask med gummistövlar

Jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder på inköpen som jag gjorde under veckan.
Fast vi börjar med mina tre skor, resten får ni lite senare.
















Gummistövlarna kommer ifrån scorett och dom fick jag för endast 100 kr
par nr två som är lack-ankelboots köpte jag ifrån wedins och samma här 100 kr, ni förstår jag letade nu under rean
och par nr tre, vackra fina skor, yes ifrån forever21 och fick dom för ungefär 150 kr. Lovely, lovely. Hoppas jag får lite mer sommar så mina fötter kan få prydas utav forever skorna.

Mer kommer lite senare. Men nu ska jag hopp in i duschen för att det väntas en kvällsprommis med älskling.
Och imorgon börjar jag med min intensiv plugg för matte A. Hanna cutiepie ska jag träffa imorgon då det blir plugg i biblioteket på odenplan.

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nadja

många fina sko fynd där ;)

2008-08-11 @ 12:48:53
URL: http://rosalady.blogg
Postat av: beccs

haha du klagar ju bara på att du inte kan gå i dom xD älska våra stövlar :D

2008-08-11 @ 23:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0