Veneto Inn

Hej på er!!

Tänkte lägga ut dagens outfit men jag tog av mig kläderna före jag klickade så imorgon får ni istället.
Hade min prickiga kjol , rosa strumpisar och ett vanligt vitt linne.
Juste jag var på sjukhuset idag vet ni vad?! ;O jag har astma minsann, alltså jag hade det när jag var mindre men inte trodde jag att det skulle slå ut nu ? Och jag var tydligen inte allergisk mot något alltså förstår då inte hur jag kunde få allergisk reaktion och så kraftigt?! Konstigt . . .

Jag kollade på vårt "hotell" fast det är egentligen "bed&breakfast" det så mycket bättre ut än jag hade tänkt mig. Tänkte mig bed and breakfast som ett unkigt ställe, men det var inte det.
Shit om några dagar gäller det!!

14 15 16 17 18
Tänk att det är endast några dagar kvar, my god!
Men vet ni vad guys? Nu ska jag ta och plugga italienska med min svennis italienare, haha ( yes bosse)

PUSS!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0