oh no oh no oh no!

Hej på er!

Jag hade ingen updt igår för jag var fullt upp med att plugga matte och bekämpa mina äckliga bölder.
Men men, jag som trodde att det skulle förmodligen vara borta idag på morgonen ser att det är fullt på benen.

Usch och tvi! Alltså ni förstår inte vilken mardröm jag har, ni gör inte det!
Jag går runt med en massa äckliga foton på mig själv i huvudet med mina äckliga bölder, det dödar verkligen mig!
Det har dämpat sig nu iaf, hoppas det inte kommer någon mer.

Det var ju matte A prov idag ju! För mig gick det OK, eller första delen var bra med andra dödade mig totalt. Algebra är verkligen so not me!
Men men, måste ta och plugga vidare hela denna veckan tills nästa vecka då vi har Matte A del två. My god!

Vet ni jag kom på att nästa söndag så drar vi till Italien, wuho! Så skönt det ska bli att komma bort, hoppas att de är borta tills dess (alltså bölderna). Vad fan ska jag ta mig till annars? haha, jag kommer att gräva min egna grav då.


Såhär ska jag få gå på de fina italienska gatorna, fast med skor då.
Meningen med bilden var ju att jag har inga strumpbyxor och har endast linne och kjol! Ge mig , ge mig nu!

P.s dont worry people "dagens outfit" kommer så fort jag har frisknat till och kan ha lite mer anständigare outfit, just nu går jag runt här hemma i mjukis eller shorts, not so nice. haha, men jag är säkert på g imorgon eller något, snälla?

7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

11dagar kvar, och yes dear people the countdown is on!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Kristoffer

Svar: Ja, det var faktiskt lätt ;) haha

2008-05-07 @ 21:25:14
URL: http://kristofferfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0