familjedag/kväll

Hej på er.

Jag är fortfarande helt jäkla rörd efter det där med 10 åringen. Kan fortfarande inte förstå att vi lever i en såhär hemsk värld ..
Men men, för att försöka "blunda" för det i några timmar så var jag med familjen. Vi hade så himla kul, för hela släkten var här + en bosse, fast endast en liten stund. Vi spealde blackjack, dock förlorade jag allt ... Men som tur var iaf för min del så fick jag tillbaka pengarna ;P haha. De andra förlorade en hel del. Moster Nancy blev dock en rik människa ;)  .
Men hon var generös och kunde ej ta emot pengarna så hon gav också tillbaka till de andra! :)

Nu ska jag ta och läsa "the game" som är ruskigt bra. ALLA TJEJER JAG REKOMENDERAR. Kolla här vad jag skrev om den ! Och sen ska jag käka på min choklad muffins, muums!
P.s har testat den nya Mc flurry glassen, och den var delicous!! Det är chokladsås med crunch, så yes!

Godnatt people!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: theplace - Jennifer,

låter som n bra bok ! :)
kolla gärna in våran blogg! /J

2008-02-17 @ 00:11:36
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0