födelsedag,10 mån, date!

Godmorgon!

Yes, jag har varit vääldigt off de senaste dagarna, men jag har "goda skäl", haha.
Först och främst så fyllde ju en gulleplutt år, dvs i torsdags. Och igår var det 10 månader mellan mig och älskling! I love you, i love you and i love you!
Men först igår så svar det ju skola, och hur jag orkade ta upp mig igår vet jag inte. Var så himla trött, för jag var uppe sent i torsdags kväll. Men men, efter skola  skulle jag träffa Nattow, och Anneli wuho söta töser! Först hämta jag mina framkallade foton som jag blev faktiskt nöjd med. med tanke på att det var mobilfoton, efter det blev det Mcdonalds.
Den i centrum hade jag inte varit på 6 månader typ, helt sjukt! haha. Efter det så skulle jag gå och lägga mig, var så himla trött för att jag skulle orka med allt sen.
Vaknar med att någon säger "Bosse är häääär....!!" Och jag hade då precis somnat snacka om att jag blev pisst off! Så då skriker jag "Men vafan, skicka in honom!!!" Men då kommer min lillebror istället in med en bukett, alltså snacka om att jag skäms som fan då! Så himla söt, tack älskling!

Men sen så blev det NO 8. och när vi kom hem så blev det en film som heter
 2,37 PM. Alltså heelt jäkla sjuk film. Sevärd absolut! Alltså ibland undrar man verkligen, är folk verkligen sådär mot andra folk? Nej men, den är skum, men allt faller ner bra tillsammans i slutet. Så hyr den NU! :)


Men men, nu ska jag gå och läsa en bok som jag har nu fått låna utav Bosse, "The Game" Som handlar om 6 killar som "pimpar runt" och påvägen dit så skriver de ner alla sina moves. Så tjejer läs denna boken om du inte vill falla för en massa ragningsrepliker för endast ett "one night stand" eller som det nu heter, usch så älckligt men kör "Impa, pimpa, pumpa, dumpa" HAHA, det låter roligt men samtidigt euw!

Ciao / Nosha!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0