myyyys

Hejsan!

Idag eller ja nu har jag fått sova ut. Först var det skola, och sen var det hem till B för att krasha. Somnade direkt, sov som en stock helt enkelt. Och nu kom jag hem för vi ska ses lite senare för att typ "fira" vår ett års dag. Fixa mig och lite sånt, plus att få i mig något.

SER NI JAG ÄTER, inte en massa skit om att jag har ätstörningar eller något sånt skit tack.
Jag ska vara helt ärlig mot er läsare, det är så att jag har en stressad mage dvs magkatarr. Det gör att jag får problem med att smälta maten och att jag måste spy upp den, för min mage inte klarar av att ha den.
Jag vill inte ha det såhär, och jag går på medicin, men den hjälper inte direkt mycket jag har fortfarande jätte ont i magen så fort jag äter något.
SÅ, nu vet ni. Vet att jag hade nämnt att jag hade stressad mage förut, men sa inte varför och dess biverkning.

p.s jag har verkligen sommar behov. SOLA, GLASS, VÄRME, SOMMARLOV, BADA ja allt sånt där: Därför ska jag sukta mig själv lite grann, haha är inte det lite sjukt? Nej men, jag längtar verkligen efter att få ligga på en solstol, och få läsa en bok INTE stressa och bara koppla av, gud va jag behöver det! P.s den här och förra bilden är ifrån Sommaren- 07 Cypern

Sur gumma nosh
Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: silvia

haha vi har likadan bikini

2008-04-20 @ 14:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0