blogg är tillbaks!

hejsan kära, och gamla läsare!
haha driver, ni är fett unga! hahaha.

Nej ifall miss Embaye ser mig skriva nu på bloggen hade hon säkert kastat sko på mitt huvud, men skriver snabbt. Var hos läkaren nu, hade en ny, och gilla jag honom? No! Först får jag vänta i 30-35 min och sen var han lite pervo faktiskt... Han stirra på mina bröst så fort jag kolla bort typ i två sek, riktigt äckligt inte profossionellt allts.
Men nej ska få en ny, det var bara en "inhyrd läkare" eller det var vad han sa. 
Jag ska nu ta och plugga på ett NO arbete, som måååste vara klart till klockan 19,00 så att Embaye kan fortsätta! 
Så ciao!  p.s han sa att jag led utav stress mage, vafaaan ... stress är det sista jag behöver för att hinna med allt jag har att göra. BLÄ! måste börja stressa mindre annars skulle jag kanske kollapsa i skolan pga all stress. mhm?

p.p.s Rabbe ( a.k.a b's vän ) har skaffat mig ett jobb. fast det är endast för fyra dagar. Det är på adidas, typ till att fixa och trixa med ny kollektion på typ fönster och jag vet inte vaad.. men men det är 28-30/4 och sen 5/5. Alla de dagarna är under skoldagar, hur ska jag göra? :/ I'm in need of money vet inte vad som är bäst riktigt. Anyone?
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0