önskelista

Hej! Det här inlägget berör folket som vet vad som händer nästa vecka. Jag fyller ju år nästa vecka och det är så mycket personer som kommer fram och frågar vad jag önskar mig. satt igår och verkligen tänkte igenom vad jag behöver. Det blev en liten lista, men som sagt detta berör släkt och vänner.

1. pengar till min usa resa efter studenten (prio ett!!) (mamma, läs!)
2. Ny mobil, Nokia E71
3. Pengar till körkort(?)
4. De här topshop skorna, stlk 38!
5. De rosa/svarta handskarna, kommer ifrån topshop.
6. accessoarer uppskattas väldigt mycket (helst, ringar och armband!)
7. presentkort på; topshop, monki, zara, urban outfitters, h&m.

Sådär! Ifall något ifrån den här listan blir köpt så tackar jag redan nu, men om inte så är det helt lugnt! Alla ni släktingar, och vänner där ute, jag förväntar mig absolut ingenting! Bara att ni kommer och firar mig och vi har en jättetrevlig kväll blir helt underbart och fine by me! :)

Nu är det plugg som gäller!



ciao.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0