söndagsmys

Jobb tre dagar i rad, utgång i fredags, bio igår och det ska bli bio ikväll med.
Var och såg This is it med pojkvännen igår, och jag kan säga er att jag inte satt med torra ögn. Jag storbölade genom hela filmen. Det var ren nostalgi genom de där 1h40min. Jag såg mig själv som fem åring mima och dansa till hans låtar. Det kändes som ett stort "hejdå" till ens största idol. Jag vet att det aldrig någonsin kommer att komma någon större än honom, och han förändrade världen. Han förändrade min.

Ska se Soraya M. nu med mamma och pappa. Mys! Ciao!




topp 5. MJ
1. The way you make me feel
2. Rock with you
3. Man in the mirror
4. Speechless
5. You're not alone.

Eller jag skulle kunna fortsätta på den listan i evigheter, men nu måste jag kila!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0