en symbol

Ni vet när man kämpar för något, kämpat som bara den. Man har svettat och man har släppt en massa tårar för det bara för att man får ett pris som är verkligen priceless. Känner ni också till när man har kämpat till slut i förgäves?
Ni vet då när man är precis påväg för att få sitt pris, sin pokal, sin symbol så tas det ifrån dig.

Pokal blir inte bara en pokal, det är mer än se. En symbol, en symbol för det du tog dig igenom för att få just det där. Jag inskaffade mig en symbol idag, ett armband med ett hjärta på. Hjärtat står för mig, för vad mit hjärta fått gå igenom, för vad jag går igenom för att kunna bli stark igen precis så som jag var dagen jag fick den.

Så synd att jag inte har bild på den, men mitt armband kommer att vara på varje dag så ni kommer inte att missa det.
Det inskaffades ifrån guldfynd idag, men som sagt bild får ni senare.

Ciao
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 22:11:22
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0