tonight

Som en vana så gick familjen + släkten ut för att äta och det var mycket mycket gott. Jag har nu insett att jag älskar bläckfisk. Det är så galet gott! Ni som inte smakat på det än, vad väntar ni på!
Jag tänkte lägga upp kvällens outfit eftersom jag aldrig gör det, för mitt rum är stökigt sen tjejkvällen jag hade här för flera veckor sen (ja, jag är as lat och nej jag orkar inte städa ..) så blir det så att man inte vågar visa sitt rum.. haha. Men här har ni mig i min nya favorit kjol.


 
linne, JC
kjol, primark
skor, primark

kjolen kommer att användas flitigt till sommaren med bara ben till gladiator sandaletter. Åh vad jag längtar! känns som att sommaren aldrig kommer att komma med tanke på att det fortfarande ligger snö på marken. Fan att man fick smaka på våren, och kommer hem till vinter igen ..
ciao.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

älskar din nya hårfärg babe!

2009-03-02 @ 09:22:01
Postat av: maria

hej, jag ska åka till london nu om en vecka och undrar hur utbudet och priset av primark är? hur mycket kostade t.ex. dessa skor och hur mycket tror du att man behöver ta med sig för en 3-dagars resa?

2009-03-02 @ 19:32:22
Postat av: Sabina Delanie

nice blog :) hugs Delanie!

2009-03-03 @ 11:10:04
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: nosh

hej maria!



jag tyckte att dte fanns mycket fint på primark för ett väldigt billigt pris. Dock fanns det ett problem och att det var alltid världens kö till provrummen och jag vågade inte bara köpa på mig utan att prova först. så jag köpte inte så hemskt mycket därifrån.



I övriga london så är det ganska dyrt, och primark var ett undantag. Under mina egentligen fyra dagar (räknade bort dit och hem resan för jag spenderade ingenting då) så brände jag 4000 kr.

Jag spenderade en hel del pengar på taxi, mat och lite mer lyx än primark även fast jag blev av med en massa därifrån också.



hoppas det besvarade på dina frågor.

kram :)

2009-03-03 @ 20:45:40
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0