utan d i g

allt känns så himla smaklöst, färglöst och helt jäkla livlöst.

Vad fan ska jag ta mig till? Jag kommer snart dra mig i håret! Jag blir helt galen. Jag behöver dig, jag b e h ö v e r  dig! Jag kommer aldrig någonsin klara ett liv utan dig, och så är det bara!

Längtan efter att få känna hud, känna din närhet, på riktigt, är outhärdig. Jag vill känna dina fötter mot mina. Jag vill rulla runt i gräset medan solen värmer kroppen. men så är det ju inte, inte nu iaf. Jag får väl bara sitta och dra streck för varje dag som går, för snart är de här gräsliga dagarna borta. Snart känner jag inte ett hål längre, snart är jag hel igen ...


















godnatt
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Evelina

Fint skrivet :)

2009-06-02 @ 12:50:45
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0