sommarens bästa köp (än sålänge)

Halloj!

har varit i stan och fikat lite och nu är jag hemma, blev lite för mycket sol för mig. Jag brukar alltid hamna i "sol-koma" efter att ha smält under solen i några timmar. Ska ut och cykla senare! Något ni nog inte vet men jag älskar verkligen och cykla, inte på gym och så det hatar jag men ut i solen. Love it! Det kan man inte tänka sig va?

Men iaf, när jag var på öland så åkte vi in till Kalmar och då köpte jag mig ett par solisar som jag har varit ute och letat efter som en dåre. Jag testade ray ban clubmasters men dom var hur stora som helst på mig, lika så wayfarers. Jag har ganska litet huvud så när solglasögonen blir lite för stora ser jag ut som en clown.
Men väl inne på monki så ser jag dom. Jag ser kärlek. Jag ser sommarens bästa köp! Så det fick hänga med mig ett par solisar ifrån monki helt enkelt och riktigt fin blev jag i dom!



KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Evelina

Fina brillor :p

2009-06-22 @ 17:13:24
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Warsan

Sv: Vaa härligt :D lyckad sommar har du iallafall :P

asså vet inte än vart jag ska åka nu i sommar men familjen hade tänkt att åka till London med så jag hoppas det blir bara av haha :D

2009-06-22 @ 21:15:28
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0