make up store kurs

Tjenare!

Vilket väder vi har va? Dagen till ära så hade jag bokat make up kurs på make up store, en privat kurs. Väldigt roligt och lärde mig faktiskt en hel del. Eftersom det var presentkort på 495 kr så fick jag i slutet plocka på mig produkter för även den summan. Fick med mig tre väldigt bra och användbara produkter, nämligen en ögonfransböjare, mascara skum-borttagare och en "inpackning" för ögonfransarna. Jag översteg 495 kr gränsen men det var ändå jätte bra.

Jag som åker till london om några ynka veckor har bestämt mig för att inte slösa pengar, men.. hur ofta brukar man hålla det? Jag fick med mig hem en ring på rea och även en aprikos färgad cardigan till svala sommar nätter.

Idag ska jag bli en äkta sthlm:are och gå på allsång på skansen, ska bli kul faktiskt. Efter det så ska vi äta ute. En riktigt sommarlov dag har det varit idag.



den aprikos färgade är inte med på bild för den ligger i mosters kasse glömde ta ut den.
nej nu ska jag fixa mig ska vara klar om 20 min. Tur att sminket är klart!

Puss
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0