sista helgen

Helgen som var, var min sista helg i london under den här resan. Flygbiljetten till sverige är bokad, så på fredag ses vi!
Eftersom det var sista helgen så försöker man göra det bästa av situationen, dvs. ha så kul som möjligt. Och om jag hade?!

Fredag så festades det på en members only klubb som ligger på Mayfair, Whisky Mist. Var där med Gabriella, B och hans vänner. Det var hur kul som helst. Hade tyvärr glömt kameran så inga bilder ifrån fredags.
Lördagen var crazy! Vi började först med drinkar på någon klubb vars namn jag har glömt. Vi fortsatte vidare till en galen klubb som heter Fevola chick. Ett ställe som måste besökas. Dom spelar all musik och folket är helt blandat. Dj:n var helt urflippad han kunde sätta på skönaste house låten och sen bryta den till 90-tals låt. Vi avslutade inte kvällen där utan fortsatte till Whisky Mist där konstigt nog var vip rummet helt tomt jämför med dagen före. Vi stannade inte där så länge utan avslutade kvällen med mcdonalds.
söndag var precis så som den ska vara. shopping, take away mat, film och söndagsmys med mitt hjärta.


jag och bröderna


puss på dig


söndag
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Lollo

Vad är detta jag ser?! Har du/ni en lägenhet i London? Den tycker jag din lilla vän Lollo ska få låna, haha, kidding... Men blir sjukt avundsjuk på dig som får vara i London såååå länge :) Puss!

2009-07-28 @ 00:57:58
URL: http://luuls.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Kul med London :)

2009-07-29 @ 17:07:12
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Stockholmsgruppen

Hej!



Har du telefonnummer till din pojkvan? Bilden dar han har vit Lacoste-piket troja ar definitivt modell-material. Det ar bara ett fatal manniskor som har den looken. Du kan maila hans nummer till

[email protected]



Mvh



Sara

2009-08-04 @ 23:00:42
Postat av: Nosha

HAHAHA! Bosse har du så tråkigt i london? :)

miss you like crazy!

2009-08-05 @ 14:42:55
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0