movies

Jag har varit på bio tre gånger de senaste veckan, så tänkte dela med mig med er.
Har sett Brüno, Public enemies och Moon.


Brüno, Brüno och Brüno... måste börja med att den var pinsam som bara den. Vissa gånger ville jag bara gömma mig och hålla för ögon och öron. Jag såg Borat nyligen( ja, jag måste nog ha varit den segaste på ha sett den) och jag tyckte att den var mer rolig än pinsam. Brüno var mer pinsam en rolig tyckte jag. Fast den var rolig också  men inte så mycket som jag hade förväntat mig. Så den får...
3 utav 5


Public enemies var lite seg i början. Man satt och väntade på att den skulle explodera. Explodera? Om den gjorde. De sista 40 minuterna utav filmen gjorde allt. Den gick från 2 till en solklar 4:a. Om det finns någon som inte tycker om Johnny Depp, (om det nu finns?) gå och se denna och du blir kär. Kille som tjej. Han var amazing i denna filmen.
4 utav 5


Igår såg vi på Moon... well vad ska man säga om den. Den var allmänt konstig. Den var too much. Jag visste inte vad filmen handlade om, och idag önskar jag att jag hade vetat det före jag hade gått på den. Ingen film jag rekomenderar för att se på bio. Kanske när man är ensam och har inget annat för sig och vill bli allmänt psykad utav en inte så bra film.
1.5-2 utav 5
Nu ska jag bege mig till tesco. Ciao
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Marcus Å

Då kommer frågor till dig snart..Händer ikväll? :)

2009-07-23 @ 15:45:16
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: K

Gud! Kul att höra :D Jag vet inte hur jag gör, jag blundra och skriver bara. :)

2009-07-24 @ 05:54:22
URL: http://initiativet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag vill gärna se Public enemies, verkar riktigt bra :)

2009-07-24 @ 08:06:44
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0