i primark påsen

Jag sa ju att jag skulle visa er vad som fick följa med mig hem ifrån primark. Såg fler saker men eftersom jag inte mår så bra så orkade jag inte kolla. Får ta med mig mannen så får han rådgöra.
(Läs beccs: Ifall du ser något fint jag har köpt och du vill också ha så säg till, så som vi sa haha. Miss you!)



ring £1,5 underkläder £1/each, hårband men jag har den som armband £1
allt som allt £4,5 ~ 60 kr. Helt sjukt ju.
Nej nu väntar min man, nu ska det bli film och sova tidigt. Mår skit skit skit. Hur blir man bra ifrån magsjuka?
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Marcus Å

Allt bra med dig? :) Skulle vilja tipsa dig om att vara med i min nya kategori "Veckans Stockholmare" som jag kommer ge lite mer information om snart. Vad säger du? :)

2009-07-14 @ 10:40:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emma

Okeej, guu va kul! Jag har varit i london och vill gärna tillbaka!

Njaa jag sitter här och tr de lugnt. Kom precis från jobbet.

2009-07-14 @ 15:16:21
URL: http://emmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0