damn you!

Åh vad underbart det var och träffa min fina Ille! Vi promenerade genom hela stockholm idag, och sen satte vi oss för att äta sushi. Vi avslutade det hela med att äta glass vid slussen, mysigt! Köpte med mig en jätte fin magtröja ifrån weekdays, jag är helt kär i den! Ni kommer att se den snart, kommer nog bo i den. Men iaf. kör på en dagens!




solisar monki, tunnika/klänning gina tricot, shorts A&F, ring glitter, klocka esprit, boots sthlm DG.  
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: josephine

SNYGG OUTFIT! nu vill jag ut och shoppa. skorna var underbara.



sv: jadu.. den frågan har jag ställt mig själv med. :( hon är ju bäst live.

2009-07-02 @ 00:50:29
URL: http://covet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0