besatt...

den här låten har jag blivit lite smått besatt utav efter att ha hört en vän har den som ringsignal. Är den inte hur skön som helst? Eller är det kanske bara jag som har hört den för många gånger och tror att jag gillar den. well du förstår nog vad jag menar? Låten är galen, men i like it. Den andra låten spelas för fullt här i london och den har jag lärt mig och gilla. vad tycks? Nu ska jag ut. tjing!

kid cudi Vs crookers- day and night



pitbull- you know you want me




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: [liza LIZALII.BLOGG.SE]

super snygg blogg :)



ska vi följa varandra via blogglovin ..? :) <3

2009-07-16 @ 19:58:00
URL: http://lizalii.blogg.se/
Postat av: ILKAY

HEJ älskade vän!

hur har du det i lodon?, jag kikade precis igenom din blogg, awsome stuff! ääälskar dina smycken du köpt! Dude buy me some smycken eller smått and I'll return you the cash if its okey with you. Dude jag har det dötråkigt i Sverige men du får ha det gött hälsa B!

PUSS PUSS PUSS // DIN ILKAY =)

2009-07-16 @ 22:27:08
Postat av: Nosha

Heeej ille!



Jag har det super. eller under helgerna kan det bli enformigt. men kul!

haha japp jag kan gora det. jag och du har ganska lika smak sa jag kan kopa det jag tycker om till dig med :)



Vi ses snart gumman.

B halsar jatte mycket tillbaka, pusssss!

2009-07-18 @ 15:14:52
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0