what to wear - spring!

Hej, efter flera dagars tystnad!

Jag satt och bara drömde mig bort till våren, fan vad jag längtar efter vår! Lite värme, färger, vårkänslor men mest av allt kläderna! Så jag tänkte att jag kunde dela med mig vad  jag kommer att leta efter till vår. 
 
vi kan ju köra med bas kläderna - skola.
1. Knappar.
2. Randigt.
3. slitna / stentvättade jeans! 


och självklart tygskor till allt det där! Vad vore våren utan tygskorna som blir utslitna ända in till hösten? ja, vi älskar dom helt enkelt, dont we?

godnatt! / N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

jag gillar ditt sätt o skriva inlägg.. keep it up girl.. du går också i IEG södermalm va.. me too ;)

2009-01-28 @ 00:01:12
Postat av: nosh

anonym: Hej på dig!



tack så mycket, fan att du skriver vem du är. men om jag gissar rätt så är det S Ä K E R T cem :) haha



kram på dig!

2009-01-28 @ 20:16:23
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0