tro inte på allt du ser (?)

Fick nyss det här fotot, och gud vad chockad jag blev! Jag har alltid trott att Adriana Lima är världens snyggaste tjej, osv.. men nu när jag ser henne så ser hon ut som en vanlig person. Någon man kanske skulle titta lite efter ifall hon gick ute på stan, för helt ärligt är det inget märkvärdigt, ifall man kollar på den oretucerade bilden. Håller ni inte med mig?


är hon lika gorgeous?
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Zäta

jag tycker hon är världens snyggaste! de e klart man kan bli ful på en bild utan smink. man kan bli ful på en bild med smink också. men man ser ju att hon har jätte fina drag o fin hy o allt ändå!

2009-01-29 @ 17:38:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: beccs

jag tycker faktiskt hon är vackrare på bilden utan smink och grejer. Jättesöt faktiskt

2009-01-29 @ 20:04:12
Postat av: Rivas

jag ska endå gifta mig med henne, hon har sina brister men hon e världens vackraste i mina ögon!



:$ HIHIHIHI

2009-01-30 @ 00:39:24
Postat av: nosh

Beccs och rivas:



Jo jag håller med er. men fortfarande så ser hon mer faboulous ut på den photoshopade bilden, tycker ni inte?



kram!

2009-01-30 @ 16:36:46
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Rivas

neej, i like them without make-up :$

2009-02-01 @ 00:54:37
Postat av: nosh

Rivas: hahah så säger du bara nu!

2009-02-01 @ 20:50:05
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0