shopping!

Igår så fick jag världens lust att shoppa fastän det börjar bli tomt i plånboken, men när det är så mycket rea så kan man inte göra så mycket.
Jag fick med mig hem tre par trosor, som är super mysiga och en kjol! Den ska på ikväll, så ni får se lite senare.
Har jobbat idag, känns skönt inför februari lön så jag inte går runt och är pank. Ikväll blir det födelsedags middag, som sagt outfit får ni se lite senare, nu ska jag sova en 45 min. Ciao!

 

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå där! Hur är allt med dig & Bosse? :) Jag kommer utklassa er på italienskan snart ;) Hehe nej men det går rätt bra nu faktiskt, och inte lång tid kvar tills jag åker! :D



Hoppas allt är bra.

Kram

2009-01-11 @ 01:54:24
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0