nyvaken och fit for fight (?)

Godmorgon!

ingen skola på en sån här dag håller ni inte med mig? Idag blir det london baby! Jag har fortfarande inte packat, tvättat alla kläder som ska med eller växlat pengar, lite brådis nu va? Men jag är sista-minuten person så det gör inget "det löser sig" haha. Hur snygg är jag på morgonen egentligen? haha, glad är jag iaf!



haha, fyfan. men det gör inget jag behöver inte impa på er länge, ni vet ju hur jag ser ut i vanliga dagar.. eller? haha nej bort från datan!

om vi inte hörs före resan så får ni hade så jäkla kul här, inte för att ni kommer att ha lika kul som jag men det gör inget. haha. p.s jag kanske hinner visa upp mina nya über snygga jeans som jag ska behålla!
Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: anonym

ha det så kul i london sötis!

2009-02-20 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0