LONDON BABY!

yes, nu kan jag äntligen säga att jag och min grabb ska till london nästa fredag. Vi ska inte göra vad som helst heller utan på lördagen så ska vi se Arsenal-Sunderland spela (som var hans bröders present till honom) och på tisdagen så ska vi se Arsenal-Roma (min present till honom). Detta kommer att bli en så grym resa!  Som ni förstår så var detta bosses 25 års present, och temat var ju då Arsenal. Blev skit glad att vi fick till det här med presenten. En hel tid bakom kan ni tänka er. Jag började redan kolla någon gång i oktober-november, så ja jag är en väldigt omtänksam flickvän! :)

Så 20-25/2 är vi i london och har det så jäkla kul! Pricken över i:et varnär jag såg metro idag och att det stod att det var prssänkt i london, shopping?! haha jotack!

Så det är därför jag har hållt i pengarna, kanske inte så hårt som jag borde göra. Men från och med imorgon så ska mitt kontokort stanna hemma. Inget mer slösande fören nästa fredag!


Ciao!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Zäta

Gu dvad roligt jag älskar london :D

2009-02-10 @ 08:58:06
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0