hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag sötnosar!


Hoppas ni får en jätte fin dag med en massa kärlek!
För er som undrar vad jag ska göra på denna kärleks dag, så ska jag och min grabb laga god middag och ta det lugnt.  Vi ska ju till london på fredag (!) så vi sparar pengarna till det istället. Vi får fira alla hjärtans dag nästa vecka helt enkelt vilket är nemas promblemas för min del. P.s alla ni som är singlar deppa inte, ring kompisarna och fixa ihop en tjejkväll/grabbkväll istället. Man kan fira vänskaps kärlek istället. Man behöver inte ha pojkvän/flickvän för att fira en
kärleks-dag, dont you think?

Puss!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Aaliyah Katten

Skit Fiin blogg:)! Kika gärna in i min blogg o lämna en komenetar :)!

2009-02-14 @ 20:55:18
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: Zäta

myyyysigt :) jag jobbade hel akvällen men de va inte så farligt :)

2009-02-15 @ 12:52:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0