fun fun weekend

jag har haft en jätte bra helg, och den är inte slut än! I fredags så hade jag och tjejerna middag hemma hos mig (foton kommer!) vilket var skit kul. Mot kvällen så drog vi hem till B som hade grabbkväll eftersom han fyllde 25 igår! Det var verkligen en mvg kväll. Men dagen efter var seg! Jag skulle jobba... så ingen hitt och vara uppe till 5 och sen dra och jobba klockan 12, nej absolut inte!

men igår så fyllde min grabb år, och vi gjorde inte så himla mycket eftersom firandet blir idag. Det var lyx och bara få sitta och snacka hela natten och lång och kolla på film, vi ses ju så sällan.
Men idag så ska min släkt hem till grabben för att fira honom, och min present är så jäkla grym!
Ni får höra om den imorgon, garanterat! Bilder kommer säkert, för kameran ska ner i väskan!

First stop, centrum!


grattis min finaste prins! Det bästa med oss är att han inte kan skaffa yngre, som blondinbella skrev  ska han ta en 13 åring eller? haha, jag älskar dig hjärtat!
Puss!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Zäta

sötnosar!

2009-02-09 @ 15:33:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Anonym

uppdatera om din helg då :D bilderna och allt som du lovade

hihi puss

2009-02-09 @ 22:45:11
Postat av: nosh

hej anonym!

jaa jag ska ta och göra det så fort jag får tid över. lovar!



kram!

2009-02-10 @ 21:02:28
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej va bra :D gillar verkligen din blogg

2009-02-10 @ 22:44:28
Postat av: Lisa

Fyfan vad ni är söta tillsammans :)

2009-02-24 @ 17:44:13
Postat av: nosh

lisa:

tack så mycket! :D

kram

2009-02-27 @ 22:32:21
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0