fra tre giorni!!!

Kan ni fatta om endast tre dagar så åker jag! Alltså jag känner att jag knappt kan vänta. Jag tänker mig alla skor .. och alla skooor jag ska få med mig hem. Bosse och jag snackade om hur vi skulle packa, och eftersom vi åker med British airways så får vi ta med oss 20 kg var. Så han kom på det bästa iden, vi packar ner 10 kg och handlar för 10 kg. Hur jäkla bra som helst!

Nej, nu ska jag visa foton på hur fina mina alla ♥-and dag muffins blev. Jag blev så himla chockad att dom ens blev så goda för att jag hade endast frömt om det receptet jag hade aldrig gjort det. Men iaf här har ni dom! P.s fick så mycket choklad över så gjorde choklad doppade clementiner, mumma! Världens bästa flickvän va? :)



Vad tycks? Jag tycker mina muffins är så jäkla grymt gjorda, och det blev så fint med rosa pappret. Mycket duktigt av mig tycker jag! Och nej det är inte fel och tycka om det man själv har gjort! Haha Nu blir det skola, ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: tess

svar: oj vad synd :/

2009-02-17 @ 16:43:11
URL: http://aadoore.blogg.se/
Postat av: Anonym

För det första varför e du inte MIN flickvän??? och för det andra jag önskar mig att du bakar sånna där till mig på födelsedag mmmmmm jag dreglaar de ser så goda ut mmmmmmmm......... :D

2009-02-17 @ 17:49:59
Postat av: Zäta

haha ja shit tre dagar, du kommer ha så jävla skojj. o shoppa MASSA :D jag är så avundsjuk på dig, jag älskar london. :D:D

2009-02-17 @ 21:12:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Jessica Anshagen

Grazie per un incontro molto divertente! :D Buona notte.

2009-02-18 @ 00:30:42
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0