helsingborg

Åh, sådär ja! Nu har jag jobbat i 1½ vecka i sträck, gissa om jag är slut? Mina fötter är helt slutkörda! Men nu ska jag inte klaga, jag ska till helsingborg, mitt underbara hem, imorgon! fredag nästa vecka vill jag också meddela er att jag kommer att provjobba på dinsko, och därför har jag tagit min tid och utforska deras nya skor. Jag är fullkomligt kär i deras nya boots, deras höstkollektion är ju super! Håller ni inte med mig, eller snackar jag bara gojja?



helsingborg från 17-20/8. men ska försöka blogga därifrån, ciao
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Emma-Stina

skorna i den röda rutan har jag!

2009-08-17 @ 11:30:25
URL: http://emmastinas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0