please be my master, clubmaster.

Ge mig min älskling clubmaster så kommer ingen till skada. Finns det någon människa som vet vart jag kan få tag på de här?! Jag blir ju helt galen, synsam, synoptik inte ens på taxfree fanns dom. Jag vill ha dom, och jag vill ha dom Nu!

Fatta vilken hitt de skulle kunna bli på mig nu till vår, sommar och även hösten. Iofs! Får jag tag på de så garanterar jag er att de kommer att vara på året runt! Vet ni något så måste ni hojta till!




















Vad säger ni? Är dom inte hur snygga som helst? Jag tror på fullaste allvar att jag dör här och nu. Too die for!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Vanessa

Heeej snygging välkommen tillbaka!!! hur hade du det???



Nu kan vi ju fika när du e hemma ;)



Puss puss puss

2009-04-16 @ 15:34:31
URL: http://missdevine.blogg.se/
Postat av: nazli

Anosha, jag har dem :)

Maybe we can göra lite business? eller hahah kanske!

2009-04-16 @ 18:36:10
Postat av: M

Finns på NK!

2009-04-16 @ 19:20:45
Postat av: nosh

Nazli!

Ifall det är den färgen och allt så måste jag leta upp dig imorgon i skolan! men hoppas det finns försäkring och sånt skit också för jag är världens mest klantigaste människa. Går dom i sönder så är det kört för mig då.

men vi snackar imorgon!

puss

2009-04-16 @ 19:48:59
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0