pj's + wayfarers

Godmorgon på er alla!

jag har nu tagit uppdraget och fota mina saker som jag köpt ifrån thailand, men ni har ju typ(!) sett allt, bara skor som var kvar typ(!)
nej nu får ni se mig istället i pyjamas kläder, ganska nyvaken tillsammans med ett par wayfareres kopior.




 



sådär!! Nu har ni allt jag köpte, fast lite smått köpte jag också men det orkar jag inte ta foto på. Nu ska jag plugga! Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

va fina saker du har köpt :D

2009-04-19 @ 13:11:07
Postat av: Anonym

den fjärde bilden borde du ha som header bild :)

fett sööt!

2009-04-20 @ 18:32:56
Postat av: nosh

Tack så mycket anonyma kommentarare. jag blir helt galen på er ju! haha



här står jag skriver om mig nästan varje dag och ändå är ni anonyma, i dont get it! haha. Skulle varit kul och få veta vilka ni är.



Tack för era fina ord :)



kram, Nosha!

2009-04-22 @ 22:25:43
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA asso jag dör av garv!! den svarta strumpan du snackade om?? den låg verkligen där i ett halvår va xD

2009-05-11 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0