hej!

Min momor och moffi är här! Min moffi = morfar är den bästa mannen i hela världen, jag lovar finns nog ingen man jag älskar så som jag älskar honom. And thats a promise!
Alltid lika mysigt och kul när dom är här, eftersom resten av året är dom i Iran, så ni kan ju förstå att det är kul :)

det gick så sjukt segt i skolan, jag är så trött hela tiden fastän jag sover en hel del kankse för att jag har fått min äckliga bihåleinflammation. Det är hemskt, då mina ögon blir svullna och jag känner mig konstant yr och känner av huvudvärken. Vill ju inte missa skola, så måste gå till skolan fastän jag mår skit. Men vad ska man göra? Man måste prestera bra hörru ni!

p.s jag bjussar på mig själv, och visar hur en nyvaken nosha ser ut, men jag ska säga er att mina ögon så nyvakna/svullna som dom är, är nu så fast typ dubbelt. Eller det kommer och går, nu börjar jag se lite sådär normal ut. Men ja så ni förstår hur jag menar med mina svullna ögon.
gaah blir ni inte sugen på  min underbara italienska frukost! "Un panino con pollo e una caffelatte" och efter det alltid en cornetto till. Mums! Girls, vi måste åka till påsklovet vi bara måste!
Pusshej
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0