godmorgongodmorgongodmorgongodmorgon

Godmorgon!

man kan nästa tro att jag har fastnat för det ordet, men nej det har jag inte utan jag intalar bara mig själv att det är nu morgon och jag har varit uppe ur sängen sen klockan 10,15. Det är söndag!
Låt mig sova... men jag är en söt flickvän jag höll älskling sällskap till frukost eftersom han skulle jobba så fick han gärna släppa hem mig.
Jag har varit duktig och pluggat på lite läxor, så nu har jag inget speciellt att tänka på förutom naturkunskapen som jag gör ikväll. Ska hoppa in i duschen och bli pigg, sen ringer jag natta som jag skulle träffa över en kopp chailatte.

Höst.. myyss! Jag är en riktig sommar-person, men det är nog något med mig och varje årstid. Det är bara något magiskt med hösten, vintern, våren och ja .. sommaren.

Jag älskar när löven faller ner, och att man måste sätta på sig lite mer varmare och mysigare kläder. Jag älskar när det är vinter och en massa snö har täckt marken (läs: jag blir som ett barn när jag ser snö).
Jag älskar våren för det har blivit varmare och blommor börjar växa och man går runt och väntar på sommaren.
Men mest av alla årstider älskar jag sommaren då jag kan gå med bara ben och armar.
En riktig optimism är jag när det kommer till alla årstider, men det gäller att det inte ska vara för mycket utav alla, eller jo utav sommaren går det bra!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: anna

Fina bilder

2008-09-07 @ 14:20:10
URL: http://annsaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0