dont even ask

de senaste två dagarna har jag mått skit, finns inga ord som kan beskriva hur dåligt jag har mått. Jag har velat kapat av mina öron för jag vill inte höra ljud för då sätter mitt huvud på fnatt och dunkar på som vanligt.
gastroskopin igår gick bra, men där emot har jag fått världens huvudvärk som jag inte kan förklara. Det bankas i huvudet och igår var jag så ljud-känslig att jag var tvungen att vara själv hemma och bara sitta tyst för annars så skulle mitt huvud explodera. idag när jag var på sjukhuset så sa dom att jag hade extrem järn-brist och att det var kanske därför jag mår så som jag gör. Så nu fattar ni väl varför jag inte har bloggat, har inte ens varit nära datan.
Men hoppas på att det blir bättre nu när jag h ar fått en massa piller som jag ska få knapra på.

take care.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: liene

Hoppas det blir bättre snart. Men ät mer järn så blir det bättre, fast piller hjälper ju med så klart.

2008-09-10 @ 16:39:33
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sv: Åh det är så spännande att höra om folk som läser italienska! Jag har öglat igenom rätt mycket grammatik redan och även en gammal bok mamma hade, och känner redan att jag förstår väldigt mycket. Så efter en 10 veckors kurs här hemma och sedan minst två månader på Sicilien lär jag ju kunna en hel del! :D



Låter inge roligt att må som du gör =/ Hoppas du mår bättre snart!

Kram

2008-09-10 @ 16:43:46
URL: http://jessipunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0