dagens trötta

idag har jag inte alls varit på humör, fastän det är min och bosses dag så har jag haft världens huvudvärk och det har dunkats i huvudet på mig hela dagen. Direkt efter skolan så sprang jag och köpte en liten present till bosse, after all det är ju vår dag! Åh jag älskar dig!
Söta älskling tog mig nyss ut på en jogging tur det var skönt, fast i början kändes det som om hjärnan hoppade upp och ner när vi joggade. Men nej jag tänkte bara lägga in dagens och sen så hoppa in i duschen för att stretcha så jag inte får träningsvärk på köpet!

outfit:
tröja, gina
linne,divided(syns inte)
skärp, 2-hand
chinos, esprit
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: AISSA

Jodå, har jobbat hela helgen men annars har den varit bra :)

2008-09-08 @ 20:06:02
URL: http://stellars.blogg.se/
Postat av: Anonym

- alltså du :O det gör jag med ;d haha

2008-09-08 @ 21:04:28
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0