congrats

Vår morgon var hur mysig som helst där emot så svettades jag igenom hela kvällen. Det måste vara tabletterna för jag har aldrig varit sån som svettas på kvällarna. Jag rullande runt hela tiden, och någon gång mitt på kvällen så vaknar jag utav att jag har gjort en vattenpöl till kudde. Måste kolla upp det.

Vi kollade på wall-e som är såååå söt, jag har nog aldrig sett någon tecknad figur så jäkla söt man vill bara äta upp honom. Åh ni bara MÅSTE se den filmen, den var jätte bra. ett. den var romantisk två. den handlade mycket om framtiden som både jag och bosse tyckte var jätte intressant. Nej den var bra på alla sätt och vis. You've got to see it!

Resten av dagen har jag hållt på med historian, jag kan meddela er att jag fortfarande inte är klar, jikez! Får skriva klart när jag kommer hem, för nu måste jag hoppa in i dusch och fixa mig för snart ska vi fira rabbe som fyllde 24 i söndags.

Ciao!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0