Buzzin med tusen z:n


Vad tycker ni? Shawyze som jag har aldrig hört talas om, är han känd? Well hans nya låt, som heter Buzzin. Tyckte den hade sommar över det hela, vilket vi inte fick alls. Okej nu var jag hård men iaf två tre veckor? Ge mig sommar igen... Det kanske blir något till vintern, vet att Seychellerna är omöjligt för mig men man vet aldrig det kanske blir något annat som sagt. Men Italien till hösten är ett måste med älskling. det SKA jag satsa på, så ge mig ett jobb, ge mig en bra lön och då köper jag italien biljetter.

Bosse... ge mig italien resa till födelsedags present? "Jag kommer att älska dig förevigt" haha, den där repliken har jag kört på tusentals människor, men för att vara ärlig den har typ aldrig funkat för jag har alltid begärt för mycket.. tydligen?




KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nosh

de säger inte söger, rätta till detta.

2008-09-05 @ 09:37:54
URL: http://nosh.blogg.se/
Postat av: anna

Fin

2008-09-05 @ 17:15:02
URL: http://annsaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0