busy not dead

Hej allihopa.

Som ni nog förstod så blev det ingen mer uppdatering igår och det var för att direkt efter middagen så satte jag igång med historian och jag satt till en 05,00-05,30, så att jag skulle sen gå upp klockan 06,15 fanns inte med på min lista. Jag unnade mig istället att gå efter lunch för jag kände verkligen att jag inte hade någon ork  som helst. Jag känner också att min hals bara blir värre och värre, har försökt att prata så lite som möjligt idag, i know impossible ni som känner mig men jag höll tyst faktiskt. haha.


ja något i den stilen var det, förutom the monkey part.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Erica

Svar: Okej, sounds interesting! :)



Shit.. du måste ha varit astrött ju! ;p

2008-09-15 @ 18:04:53
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0