äntligen fredag

hej o hopp bloggen!

Fastän jag var hemma under onsdagen och torsdagen så är det hur skönt som helst att komma hem ifrån skolan på en fredag för då känner man en sån lättnad att man inte behöver gå till det stället på två dagar. Men ändå under söndagar så känner jag lite spänning inför måndagen för jag vet att jag kommer att få lära mig så mycket nya och roliga saker. (läs: min nya syn på skolan är att vara optimistisk)
Om en två timmar så ska bosselito spela match, som den gulliga flickvännen jag är så missar jag ju självklart inte det. Efter det blir det nog att vi knallar hem till honom för att mysa. Fastän jag ser honom varje dag så känns det som om jag och han inte riktigt umgås, så det ska bli mysigt ikväll. Och imorgon så ska jag på date med en underbar prins, vi ska "fira" vår dag, vi fyller 1 år och 5 månader på måndag så vi tog det till den här helgen istället. Since my dear boyfriend is away next weekend.


ett år och fem månader med dig din söta skitunge. Jag älskar dig!


Ciao!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

- awh ;d

2008-09-06 @ 00:36:29
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: anna

Fina bilder

2008-09-06 @ 14:01:40
URL: http://annsaj.blogg.se/
Postat av: beccs

fett brun han är på den grön t-shirtade bilden!

2008-09-06 @ 15:12:12
Postat av: nosh

haha visst är han? :P när han läser din kommentar beccs så kommer han att trycka det i ansiktet på mig. haha

2008-09-06 @ 15:19:16
URL: http://nosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0