säljes!

Det blev en hel del italienska pluggande, men jag tog tiden och ta foto på alla plagg jag vill sälja, alla kläderna är i stlk 38, men jag som är stlk 34 passade jätte bra. Det här är "sample" plagg dvs plagg som visas på showroom, och för inte så länge sen så sålde som alla de plaggen och där vart jag och storhandlade och nu säljer jag det till er, för mycket mycket lägre priser än vad det är i butiken. 

 


































































Prislista;
Tee, 200 kr (eller högstbudande) butikspris ca 500 kr
shorts, 150 kr (eller högstbudande) butikspris ca 400-500 kr

nästa inlägg kommer med några till varor.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: anni

Fina tröjor

2008-11-07 @ 15:05:28
URL: http://annwiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0