guess who?

Jo jag! Jag är tillbaka och vet inte riktigt ifall  någon kreativ skrivning hängde med utan mer en stressfylld vecka med en massa plugg. Men jag ska försöka pressa in bloggen någon gång om dagen, dont you guys worry!

Jag ska försöka ta foto på adidas kläderna som jag vill sälja, så får ni som vill kommentera eller maila mig.
Jag har två tee:n för 200 kr/st(butikspris ca 500kr), ett par joggingshorts 150kr(butikspris ca 300-400kr), en adidas mössa för 50kr, en ziptröja ifrån Respect me(missy elliotts märke) som jag tänkt mig för 500-600kr (butikspris ca 1200kr)


nu är bibblan nästa! Ciao!
kommentarerna blir svarade efter bibblan!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Diana! Noshas all time favorit!! :P

You are back!! :D fett kul för jag kan ju få typ alla uppdateringar i skolan men det här e roligare :P

2008-11-04 @ 22:37:02
Postat av: anni

fint märke

2008-11-05 @ 07:11:59
URL: http://annwiiz.blogg.se/
Postat av: antonia

den röda va cool. hade jag haft pengar hade jag köpt det :P kram

2008-11-05 @ 17:45:53
URL: http://xpresscocoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0