outfit(s)

Sötis läsaren, jag hade sån beslutsångest jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig. Så först tänkte jag att ni skulle få rösta om vilken outfit jag skulle ha på mig, men det skulle kanske ta för lång tid (btw det blev lila nagellack) så jag tänkte att jag kanske skulle göra det lite sådär efterhand? :)
Så jag lägger upp nu de outfit jag först tänkte ha!
image437
image438image436
















1. tublinne(heter det så?) divided. kjol, h&m.
2. linne, veramoda. kjol, h&m. (det blev den här outfiten till slut)
3. tublinne, divided. kjol, divided (gammal)
Nu efterhand, så vet jag att jag kommer att ha outfit 2 i sommar, Gud va jag längtar till sommaren, och italien! Speciellt att jag nu vet att jag ska åka två gånger!
Godnatt på er!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0