no mather what

Hej på er!

Jag har varit så duktig! Det jag skrev att jag skulle göra (som jag trodde att jag inte skulle göra) har jag nu gjort! haha. Kortet är äntligen aktiverat, hur skönt som helst! Nu är det bara till att dra kortet och shoppa på! haha, nej jag måste verkligen spara cash. Hoppas jag inte sticker till stan eller något nu, för man vet ju aldrig! haha.

Men men, nu ska jag måla naglarna inför ikväll och jag har ingen aning vilken färg jag ska ha. Jag har fastnat mellan svart, lila, mörkröd... Help anyone?
Svart+röd kommer ifrån Isadora
och lila kommer ifrån maxfactor.
svart nr;191 (gothic black)
röd nr;67 (jazzy red)
lila nr;106 (deep violet)

Ikväll har jag bestämt mig för att sätta upp håret till en liksom boll, ingen lugg ingenting. Allt ska upp ikväll. Ovanligt för mig som alltid har det nersläppt och har det antingen lockigt eller plattat. Men men, jag gillar nytt! :)
PUSS!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: JOSEFINE

lila

2008-05-02 @ 18:39:20
URL: http://josefiner.blogg.se
Postat av: erna

Jag röstar på lila :)
haha

Jag har ingen aning, men det är väl del a&b om jag får gissa..

2008-05-02 @ 22:24:13
URL: http://ernaerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0