naket värre

Hej hej !

Jag driver med naket värre, men jag vet allt ni tänkte på you naughty naughty readers, haha.
Jag lovade ju er att visa min outfit ifrån igår och jag håller det jag lovar (ibland).
Igår hade jag ju kul med kameran skulle fula mig och göra mig sexig (skoj)!

image465



fula nosha eller hur? haha
tublinne, divided
shorts, puma
ballerina, h&m




P.s idag har jag inte gjort så mycket varit med B och sen som sagt varit med familjen precis så som alla söndagar!
Juste, allt som var med på listan har jag gjort förutom matten då, fan!

Puss och godnatt för min del, för nu ska jag kolla på film och mysa!
Jo beccs jag kommer att ringa dig! Dont worry! :) haha








KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

"Jo beccs jag kommer att ringa dig! Dont worry! :) haha"

*host* visst.. *host*

2008-05-12 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0