ikväll

Hej på er främlingar!

Nej jag skojar bara med er, det är nog mer jag som är främlingen som är så dåålig på att uppdatera.
Men som jag har sagt (tusen) gånger så ska jag bli bättre, promise!
Well, well idag så var jag ju självklart hemma och var fortfarande stendöd efter 3dagars jobb.
Men jag städade mitt rum (credd till mig)! Men på kvällen så stack jag tillsammans med Bosse då och kollade på filmen "21"
Den är bra, alltså inte 5 stjärnor bra mer 3½ - 4 bra, men det är ju bra ändå. Jag tipsar er att gå och se den, för den har sån vändning i slutet, helt oförväntat.
Men iaf filmen handlar om ett par smarta kids som ska tillsammans med sin lärare räkna kort. (blackjack, därav namnet 21 då det är den bästa hand man kan ha) Och sen så ska ena killen, Ben Campbell tjäna ihop 300 000 $ för att komma in på medicin linjen på Harvard. Mer tänker jag inte säga! Go and see it!

men men, kvällens outfit kommer snart!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0