hem inte ljuva hem

Ciao totti!

Yes, jag är tillbaka men inte nöjd. Ett halvår eller kanske ett år skulle räcka. Haha!
Men jag ska vara ärlig mot er, det var verkligen hur jäkla underbart som helst synd med vädret men vi hade ju ändå någon dag som var bra.
Ikväll berättar jag mer om varje dag och vad vi gjorde men just nu ska jag följa med Bosse som ska spela korpen.

Arriverderci ;)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Serena

haha är det så ? ;P jag hade faktisk en annan het dejt nu i helgen, men det är så att jag inte kan träffa den personen p.g.a att jag har andra planer, men du ;) ifall du inte är upptagen på fredag kan du gärna få fylla i som min dejt hem till adam ;D
PUSS

2008-05-21 @ 18:59:25
URL: http://serenam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0