"ehm, vart har du köpt den där?"

Ni anar inte att endast 5 personer idag frågade mig om vart jag hade köpt mina plagg som jag hade på mig idag och kommenterade att det var jätte fint. Snacka om att det höjde sjävlförtroendet och jag kände verkligen att det gav mig ett stort leende på läpparna haha, precis som jag hade i skolan idag. Vet inte men var på riktigt bra humör idag, skönt!
image460







Linne, h&m
shorts, gina
strumpbyxor, divided

Alltså jag lovar och garanterar er att en snäll kommentar kan göra folk som himla glada, jag lovar er!
Sprid kärlek!!!








*(gud va skönt med lite bilder nu här i bloggen, eller hur? )











(kommer ni ihåg den här posen man gjorde när man var liten? haha cause i sure do! haha)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0