detta händer inte ...

Hej på er!

Jag som var så sjukt positiv till att jag skulle jobba idag, well that didn't happen.
jag fick allergi reaktion igår klockan 02,30 och jag var verkligen helt utmattad för jag hade stora bölder(?) över hela kroppen, och det gjorde ont och det kliade. Riktigt vidrigt!

Så jag fick åka snabbt till sjukhuset och få adrenalinspruta för att komma till liv och bli lite piggare och för att få bort bölderna som var sjukt mycket och överallt! USCH OCH TVI säger jag bara
Men sen efter ett tag så hade det fortfarande inte gått bort så jag fick ta en till.
Adrenalinspruterna var hemska, det fick upp pulsen snabbt men det varade hur lång tid som helst. Hjärtat galoperade som en dåre i 4-5timmar, och inte gick det att sova utan det bara fortsatte.

Men men, sen idag klockan 18,00 tiden blev vi utskrivna för jag var på observation.
Jag kanske ska åka in igen ikväll för jag fick en lite reaktion till för inte så länge sen, men jag tog snabbt mina mediciner.

Har fått hem en adrenalinsprutor så jag kan ta det här hemma ifall jag skulle bli hemsk, och att jag fått en massa mediciner som jag måste ta dagligen, speciellt nu när jag ska åka till Italien om två veckor, hemskt att bli sådär i ett främande land. skit!
nej men jag ska ta det lite lugnt nu, har endast sovit 2 timmar nu på nästan 48 timmar, det är hemskt trust me!

Vet inte ifall det blir någon skola för min del imorgon, känner att jag måste vila ut mig, det värsta är ju att jag vågar inte sova för det är ju då det kommer och helt ärligt jag är rädd. Det jobbigaste var ju att får höra av läkarna "Hade inte du kommit hit så hade du kunnat bli av med livet där hemma" Så tack och lov för adrenalinsprutan ändå(n)

Men ta hand om er alla där ute och ville bara säga att lita på er magkänsla, lyssna på den när den försöker att säga dig något. Ibland kan den rädda ditt liv eller någon annans.
Puss!

image405Såhär glad vill jag vara föralltid, och ja en puss till er alla söta läsare som föjler varje dag om mitt liv! :) Skulle också varit kul ifall ni hade satt några spår i kommentarerna men även då vill jag veta vilka alla ni söta ni är!





Gud känns som att det blev en bok nu! haha.


















KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0