tråkmåns Nosh!

image275Hej på er läsare!

Ni är säkert ute och festar eller myser eller whatever ni gör säkert något medans jag sitter här hemma och tråkar.
Från att ha planerat allting, till ingenting! Skulle egentligen ha gått på bio med flickorna, och sen blev det att vi skulle försöka ta in oss på Chris Brown, och sen blev det att vi skulle ut och käka eller fika. Till absolut ingenting!
Well, Bosse som har tenta imorgon, ska ta en paus för min skull, och guess what? Det bli OC time!
Gosh älskar verkligen the fact att Bosse älskar OC, nästa lika mycket som jag. Ibland undrar jag, kanske även mer? Äsch, jag vet inte.
Men trevlig helg på er! / Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: derya

moaaaaaaaaaahaha, ja och venoz träffa Chris Brown, vi fick bild och rörde honom tillochmed ;D

2008-03-14 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0