shopping och utgång

Hej på er!

Jag är på världens bästa humör!
Jag har fått shoppa, men det är inte klart än! Har köpt ett nagellack mavala nummer 90 Arosa. Jätte fint, och en väska svart som kommer ifrån vila. Foton på det och brillorna som jag köpte igår kommer dock senare.
Ikväll däremot så ska jag och hela min feta släkt och då inkluderar jag Beccs och Bosse, ut till en restaurang som har en typ "föreställning" med magdans och sånt. Och sen efter det så blir det nowros firande. Det är en persisk restaurang, thats why :) .
Foton ifrån det stället kommer säkert, ifall Beccs inte glömmer sin kamera ;)!

Och juste, att vi skulle käka nyttigt igår blev inte direkt så, utan vi fick sticka till statoil och köpa färdig gjord pasta bolognese. Gott men inte vad vi hade förväntat oss, men vad ska man göra när coop har påskstängt.
Whatever, nu ska vi fixa oss!
/ Yes ifrån Nosh OCH Beccs ;) hihi

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: silvia

anosha om du läser det här måste du ringa mig på en gång!

2008-03-25 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0